Pagina's

Virtuele tentoonstelling_#003

Hoe ziet jouw werkplek er NU uit. Zit je op zolder naast het wasrek of in dat kamertje met een piepklein raampje? 
Wat zie je als je opkijkt van je laptop? De rommelige boekenkast en de vergeelde poster die je jaren geleden kocht of kijk je naar een kale muur met een scheur die schuin van linksboven naar rechts op de vloer loopt?
Word het niet tijd voor een beetje meer sfeer waardoor je je prettiger voelt als je aan het werk bent?
De derde virtuele tentoonstelling van Ubink&Ubink biedt voor jou dé oplossing.
De expositie hangt vol met foto’s gemaakt in de natuur en gezichten die je doen glimlachen!

De steeds veranderende natuur blijft mij inspireren en gelukkig is die er altijd en kan ik (en jullie natuurlijk ook) er steeds weer van genieten.
De vier tentoongestelde PANORAMA foto’s uit 2016 herinneren mij aan de late lente: de warme zonnestralen, diffuus licht en het mooiste frisse, haast transparante, groen. 
De foto’s met de titel DRAAIEN geven mijn visie op het natuurgeweld wat ik, in 2018, mocht ervaren in de oerwouden van Suriname. Hier voel je meer dan warmte. Ook stroming, onmetelijkheid, rust, ruimte, mysterie en verkoeling. 

Wie wil dat nu niet als uitzicht vanaf zijn of haar bureau!

Van mijn Henri Ubink exposeer ik dit keer vrolijk makende koppen. En een portretje van mijn, toen nog, jonge moeder.
Een beetje humor en vrolijkheid kunnen jullie vast wel gebruiken na de zoveelste Zoom of Teams vergadering.

Mijn foto’s zijn C- prints afgewerkt op dibond. 
De schilderijen van Henri zijn acryl op papier en niet ingelijst 

Wil je nog meer werken van Ubink&Ubink zien kijk dan op mijn vernieuwde website: https://dubinkdesign.nl/altijd-bekijkbaar/


DRAAIEN 5A _50x50 cm € 300,-

DRAAIEN 6_50x50 cm € 300,-


PANORAMA 2_ 120X50 € 525,-

PANORAMA 3_70x30 cm € 300.-

PANORAMA 4_70x30 cm € 300,-

PANORAMA 5_240x80 cm prijs op aanvraag




Let's Talk_60x55 cm € 150,-

Kop met geel haar_71x56 cm € 150,-

Rode kop_ 71x56 cm € 150,-

Mijn jonge moeder_niet te koop

___________________________________________________________________________________